2016. július 4., hétfő

Nyári gyümölcssaláta

Sziasztok! 

 Úgy döntöttem, hogy ma eljött az ideje, hogy feltöltsem a blogra az első lifestyle (vagy mi? :D) bejegyzést. Egy csodálatos gyümölcssalátát fogunk elkészíteni. Kellemes olvasgatást!


 Mint a legtöbb ember így én is minden nyáron elhatározom, hogy na, akkor mostantól kezdve egészségesen táplálkozom, és rendszeresen mozgok. Igen, általában néhány napig be is tartom, az utóbbi időben pedig már egy hétig is volt, hogy bírtam. *taps* 
 Június 13-a volt nekem az első napja az idei nyári szünetnek, így hivatalosan attól a naptól kezdve kezdtem meg az új, egészséges életemet. Mit ne mondjak egészen jól tartottam. 2 hétig. Aztán múlthéten dolgozni kezdtem, ami bár testileg megterhelő volt, a mozgásban pedig nem szenvedtem hiányt, mikor hazaértem semmit nem csináltam, csak feküdtem. >.< 
 Viszont mától kezdve ismét nagy reményekkel belevágtam ebbe az egészséges dologba, így a mai ebédemet le is fotóztam nektek, hogy ti is egy kis kedvet kapjatok az eféle dolgok fogyasztásához. Most pedig megmutatom nektek az elkészítését.

Hozzávalók:
 
 Nagyon szerencsés helyzetben vagyok, ugyanis minden gyümölcsöt a kertünkből szereztem be. Nagy motiváció így a nyár elején a gyümölcs dömping ami lehetővé teszi a finomabbnál finomabb friss gyümölcsök fogyasztását. 
 Fontos hozzá tennem, hogy ezek csak ötletek, nem is vagyok nagy szakértője a dolognak és mindenki úgy készíti el, ahogyan szeretné, bármilyen gyümölcsöt fel lehet használni illetve maga a mennyiség is kedv és ízlés szerint változtatható.

- 3 db őszi barack (2 nagyobb és 1 kisebb)
- 1db nagy nyári alma
- 1 marék megy
- 1 marék málna

Elkészítés:

 Azt hiszem ez igazán egyszerű és néhány perc alatt elkészíthető. Az első és legfontosabb dolog hogy minden gyümölcsöt nagyon alaposan meg kell mosni. Ez akkor a legfontosabb hogyha valamilyen boltban vásároltad a gyümölcsöket, legyen az zöldséges vagy valamelyik hipermarket, gondolj csak bele hány kéz fogta meg őket csak míg a polcokra nem kerültek. És persze a kertből szedett gyümölcs megmosása szintén nagyon fontos. 
 Ezek után fel kell kockázni az almát és a barackokat. Én nem hámoztam meg őket, de természetesen ez csak megszokás kérdése. 
 A tálam legaljára helyeztem a barackokat, rászórtam a málnákat, majd erre a meggyeket miután kimagoztam. A legtetejére helyeztem az alma kockákat. 
 És voilà! Csupán csak a kreativitásod szab határt!


Jó étvágyat!

 Remélem  mindenkit sikerült kicsit motiválnom az egészséges táplálkozásra! Ha érdekelnek még ilyen vagy ehhez hasonló dolgok akkor nyomd meg lent az tetszik gombot. A komment szekcióban pedig írd le a véleményedet illetve, hogy mit szeretnél még látni az oldalon.

 A Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot c. történet 1. fejezetét ITT olvashatod. 
 Millió csók: domi Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése